Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа GT ?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    С двете ръце за 159.... уникален автомобил! Фейслифта на 166 също е доста добър вариант! ГТ наистина е красива кола, но нещо и липсва(мое мнение)... за тези пари 159 е по-добрия вариант, но както каза един колега, в теб са парите и ти ще си караш колата, затова вземи тая дето ти е най на сърце. Успех!

    пп Тезиса също е страхотна кола... съвсем те объркахме май, но така е... италианките са хубави и избора е труден
    Last edited by Ivanov_; d.m.y г., 21:21.
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #17
      GT-то е идеалният младежки автомобил .. така де и Брерата също, ама ценово GT-то е достъпно .. иначе добре познатия бъркальоч от италиански идеи под доста елегантна рокля ... 156, 166 .. те са за пенсионери ..
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
        GT-то е идеалният младежки автомобил .. така де и Брерата също, ама ценово GT-то е достъпно .. иначе добре познатия бъркальоч от италиански идеи под доста елегантна рокля ... 156, 166 .. те са за пенсионери ..

        Айде да не вкарваме в конфликт различните възрастови прослойки, колкото до самите пенсионери - повече им подхождат С-, Е-класите ...

        Comment


        • #19
          georgyg - Евала за мнението ... голяма доза истина има !
          Додо ... все пак и аз не съм от вчера ... ясни са ми всичките неща ... Дискове, накладки, ремъци не ме плашат ... плаши ме да сменям окачване през 30 000 км ...
          В момента карам пунто и дори и него си го карам с най-добрата нафта, за нашият пазар според мен и си му сипвам редовно добавчици ...
          Обаче виж ... за Е класата ... ако се обосновеш защо е най-големият кенеф според теб ... много ще съм благодарен ... т'ва просто ми прозвуча като "любимата" ми фраза - Италианките са боклуци ...
          За Тезиса - на едно мнение сме, обаче ... както споменах ... като, че ли ... проблема с части ме плаши ... за мотора ОК - 2.4 ЖТД ... до болка познат ... но всичко друго май ще е голяма греда ...
          А иначе ... КИА и СЕАТ, разбираш ли са ми най любимите коли и изгарям от желание да ги карам ...

          П.С. : Съгласен съм със спечелист, за последното Само, че ... аз не гледам предразсъдъците грам ... Е класичката ме кефи ... казвам си ... 159 се изложи пред мен ... казвам си ...
          Май ще е най-добре да пусна една анкета освен, а
          Last edited by Ichkin; d.m.y г., 21:57.
          „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

          Comment


          • #20
            Gt-то създава много приятно усещане, когато си зад волана. Лично аз, се чувствам комфортно, когато съм в спортно купе. С малко доработка, ще получиш едно прилично ускорение. Музикалната система "Bose", допълва ефекта от цялата обстановка в колата. Ако търсиш точно това, намерил си колата.
            Last edited by JAMAL; d.m.y г., 22:35.
            sigpic
            Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
            Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
            Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

            Comment


            • #21
              Колега ... аз не за първи път виждам алфа, спокойно ... т'ва, че сега пиша за първи път, нищо не значи
              Не искам няк'ва резачка ... отминаха ми детинщините ... прилично вървяща кола, СТАБИЛНА на пътя ... т'ва искам, защото много обичам да карам пътищата със завои бързо ... голяма тръпка ми е, и не искам на всеки завой да си гледам задницата пред мен ...
              Относно бозе-то ... че те не са ли повечето изброени с бозе ?
              „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

              Comment


              • #22
                Ами колега, наистина си се ориентирал към съвсем различни коли, така че е трудно да се разбере какво точно търсиш. Гледам искаш дизел. Ще ти го кажа в прав текст - ако искаш да се чувстваш като в кабина на трактор, не взимай дизелова 156, 147 или GT. На алфа 10V дизела пасва на 166, защото е голяма и добре обезшумена и вътре не се усещат толкова вибрациите и шума. Ако искаш да караш дизел - 159. JTDm е последно поколение CR мотор и според моето скромно мнение е първият читав дизелов мотор на алфа, не че не се срещат разни 156/147 FL с такъв, ама окачването им е далеч от на 159. Обаче поддръжката на 159 е значително по-скъпа - все пак това е последно поколение автомобил. Интериора не е толкова лош, колкото ти се струва. Мен също не ме кефеше, ама като се повозих малко и започна да ми харесва - както го определи вече един колега е много изчистен. Но това е вече въпрос на вкус. Като цяло и 159 и 166FL, са къде по-добре направени. Иначе GT-o си е точно младежки автомобил със спортен дух и ако си сингъл и не смяташ скоро да се задомяваш (или ще ти е втори автомобил) е добър избор също.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Ценно мнение ... мерси ...
                  Ако кажеш и в какво се изразява по-скъпата поддръжка на 159 - цена няма да имаш
                  „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                    Колега ... аз не за първи път виждам алфа, спокойно ... т'ва, че сега пиша за първи път, нищо не значи
                    Не искам няк'ва резачка ... отминаха ми детинщините ... прилично вървяща кола, СТАБИЛНА на пътя ... т'ва искам, защото много обичам да карам пътищата със завои бързо ... голяма тръпка ми е, и не искам на всеки завой да си гледам задницата пред мен ...
                    Относно бозе-то ... че те не са ли повечето изброени с бозе ?
                    След като колата е набедена за спортен модел, сигурно е пригодена точно за бързо каране в завои, би трябвало да има стабилизаращи системи. Със сигурост осигурява стабилност на пътя.

                    ps не можах да разбера един факт...колата е за спокойно каране или за "ръчка"?
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                      georgyg - Евала за мнението ... голяма доза истина има !
                      Додо ... все пак и аз не съм от вчера ... ясни са ми всичките неща ... Дискове, накладки, ремъци не ме плашат ... плаши ме да сменям окачване през 30 000 км ...
                      В момента карам пунто и дори и него си го карам с най-добрата нафта, за нашият пазар според мен и си му сипвам редовно добавчици ...
                      Обаче виж ... за Е класата ... ако се обосновеш защо е най-големият кенеф според теб ... много ще съм благодарен ... т'ва просто ми прозвуча като "любимата" ми фраза - Италианките са боклуци ...
                      За Тезиса - на едно мнение сме, обаче ... както споменах ... като, че ли ... проблема с части ме плаши ... за мотора ОК - 2.4 ЖТД ... до болка познат ... но всичко друго май ще е голяма греда ...
                      А иначе ... КИА и СЕАТ, разбираш ли са ми най любимите коли и изгарям от желание да ги карам ...

                      П.С. : Съгласен съм със спечелист, за последното Само, че ... аз не гледам предразсъдъците грам ... Е класичката ме кефи ... казвам си ... 159 се изложи пред мен ... казвам си ...
                      Май ще е най-добре да пусна една анкета освен, а
                      Виждам, че си схванал моя сарказъм

                      Е-класа (четириочко 1996 - 2001г.) е меко казано кенеф и няма общо с "италянските боклуци"
                      Имам 3-ма познати, които карат само Мерцедес, като 2-ма от тях се возят на нови - до 3 год.
                      Познавам ги от доста време и смениха доста С, Е и S класи ...
                      И за тримата 124-ката е уникален автомобил, но остаря морално ... както и S-класа (всичките от W126 нагоре).
                      И тримата минаха през чудото "четириочко" за време от 3 до 6 месеца Коментарите бяха, че няма типичната возия, няма типичната динамика за съответния мотор, доста бъгове и дефекти, слаба окачване и т.н.
                      И тримата реваха с глас, че това не е никакъв Мерцедес и по-голяма излагация за марката нямало ... смея да им вярвам, защото доста пари са дали за посочената марка и доста модели и двигатели са сменили ... хора с възможности и очаквания
                      Аз лично никога няма да се кача на Мерник, т.е. да си го купя, дори да мога да си го позволя ... за мен са скучни коли ... няма го онзи перверзен дизайн на Алфа или апенински чар ... 100 пъти повече бих взел Лексус или Инфинити, ако трябва да съм "баровец"

                      BTW ... все пак темата е за Алфа GT

                      Не споменаваш кое Пунто, но и двете са доста здрави! Имам наблюдения над двата модела ..., но все пак са доста по-евтини за поддръжка от Алфа.
                      Иначе за 30 000 км няма да съсипеш окачването, освен ако не слагаш разни съмнителни части.
                      Алфа-та ми е на 58 000 км вече и само за едни тампони на стаб. щанга плаче, но е така вече 14 000 км ... другото за сега е ОК ... всичките км са изминати по родните хипер "магистрали" и "гладки" пътища
                      Като цяло 147/156/GT страдат откъм тампони на носачите - детската им болест, но се лекува ... иначе моторите са ти познати, скоростите са доста здрави, електрониката е БОШ, но според мен е по-надеждна от при по-старите ... и така
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                        Ценно мнение ... мерси ...
                        Ако кажеш и в какво се изразява по-скъпата поддръжка на 159 - цена няма да имаш
                        По-скъпи са чарколяците за нея, въпреки че доста паднаха цените им. Най-добре питай колегите в раздела на 159 за най-актуална информация, ама грубо са си дабъл
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Твърдо 159 по простата причина, че е сравнително нова като модел и технология. 156/147/GT и 166 са вече изпята песен, а ако си вземеш Тезис и трябва да му ремонтираш нещо, във ВСИЧКИ български сервизи (вкл. и Ауто Италия) ще те гледат все едно си кацнал с кораба на Хан Соло
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Додо ... не за таз Е класа приятелю ... нея като я видя по улицата и се обръщам на другата страна Дори съм съгласен с теб и за S класата, като повечето, на които го кажа ми репликират веднага с любимото клише "С класата си е С класа ... "
                            Говорим за W 211 и уникалният дизайн на купето - нетипично за трилъчката ...
                            Пунто карам МК 2, дизелче чисто, 60 коня 2001ва година ... на километража имам 180 бройки, които и днес, като я настъпя ги прави ... реално да са 170 примерно
                            Не ми е проблем окачването на 100 000 да го сменям ... все пак с мойто каране са си близо 2 години ...
                            Алфамен ... мерси съм за инфото - жив и здрав

                            ---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

                            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Твърдо 159 по простата причина, че е сравнително нова като модел и технология. 156/147/GT и 166 са вече изпята песен, а ако си вземеш Тезис и трябва да му ремонтираш нещо, във ВСИЧКИ български сервизи (вкл. и Ауто Италия) ще те гледат все едно си кацнал с кораба на Хан Соло
                            Е заради т'ва ме е страх да рискувам с Тезиса ... иначе колата е няма такава ...
                            „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                              Додо ... не за таз Е класа приятелю ... нея като я видя по улицата и се обръщам на другата страна Дори съм съгласен с теб и за S класата, като повечето, на които го кажа ми репликират веднага с любимото клише "С класата си е С класа ... "
                              Говорим за W 211 и уникалният дизайн на купето - нетипично за трилъчката ...
                              Пунто карам МК 2, дизелче чисто, 60 коня 2001ва година ... на километража имам 180 бройки, които и днес, като я настъпя ги прави ... реално да са 170 примерно
                              Не ми е проблем окачването на 100 000 да го сменям ... все пак с мойто каране са си близо 2 години ...
                              Алфамен ... мерси съм за инфото - жив и здрав
                              С Алфа ще го сменяш горе-долу на 60 000 и ще е доста по-скъпо от Пунтото, но ще се кефиш максимално.

                              ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:58 ----------

                              Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                              Е заради т'ва ме е страх да рискувам с Тезиса ... иначе колата е няма такава ...
                              Преди 5 години за една бройка да си купя такава, чисто нова за 102 000 лева от Ауто Италия, но се случиха едни други неща... още я сънувам
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #30
                                Е като Офтопик да кажа, че с нетърпение да чакам новият мелез между Тезис и 300C на крайслер ...
                                За мен това нещо трябва да бъде нещо ... УНИКАЛНО ... в истинския смисъл на думата, не в автоджамбазкия
                                „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                                Comment

                                Working...
                                X